Tuesday 17 April 2012

F.R.I.E.N.D.S

assalamualaikum,
entry kali ni len sikit la.
pasal friendship

sume orang mest ada kawan kan
best frenz, sahabat atau kenalan?

for me,
kawan tu bukan lah segalanya
tapi ianya satu perkara yang sangat sangat berharga
yang sangat sangat bernilai

tanpa mereka,
tak kan ada gelak ketawa
tak kan ada gosip gosip hangat

dengan ada nya mereka juga,
kita menangis
terasa, merajuk?

it's happened to me

mungkin ada sesetengah orang fikir
childish atau keanak anakan
tapi, inilah aku

cuba sedaya upaya untuk jadi kawan yang baik
always be there for them
pinjamkan bahu untuk menangis
hulurkan tangan saat mereka terjatuh
tadahkan telinga dengar cerita mereka

tapi,
saat aku memerlukan mereka?
pernah ke mereka paham?

betul,
aku tak leh nak expect orang len macam aku
tapi tak kan lah sedikit pun mereka tak paham?

aku ikhlas, Ya Allah
namun aku juga memerlukan sedikit kasih sayang dari mereka


mungkin aku belum jadi kawan yang terbaik buat mereka
namun, andai selepas ini aku berubah
maafkan aku
aku cuma dah penat mengalah




0 Comment:

 

littleWorld Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea